Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

tisdag 30 mars 2010

Jobbat 8-14 på Nilor, nu blir det 16-00.30 på donken.

Ja då har man jobbat lite mer än en halv normal arbets dag redan och ska snart iväg och jobba en hel arbets dag till idag. Kommer vara en lååååång kväll. Och så ska jag vara på anställnings intervju på Securitas 8.30 imorgon. Hoppas jag inte ser ut som ett lik imon så jag måste sminka mig i mängder innan intervjun bara. Håller tummarna och verkligen hoppas på att jag får börja jobba på Securitas. Hoppas hoppas hoppas

1 kommentar:

  1. absolut inte massa smink,ytterst lite... Bättre att du säger att du jobbat från ? till ? istället. Låter mycket bättre. Kram

    SvaraRadera