Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

onsdag 17 mars 2010

Jädrans skit så irriterande

Har suttit i cirka 2,5-3 timmer och gjort en helt egen design mall på en blog med Artisteer2 som jag laddade ner på thecutestblogontheblock. när jag var klar ville jag spara min nya mall, men det gick inte för att jag bara hade en test version av programmet sedan försökte jag läösa det ändå med att prova olika saker, slutade med att jag skulle publisera den på deras hemsida och då installerades den på min blog med så min blogg såg helt totalt cp ut. så nu har jag ägnat minst en halv timma eller timma till att försöka återställa bloggen som den var innan men det var ju inte lätt och jag har fortfarande inte fått ordning på det. jag är riktigt jävla irriterad på det. så imorgon får jag ägna säkerligen ett par timmars arbete till för att lista ut hur jag tar bort de där jävla iconerna och skit som är kvar sedan den "nya" cp störda mallen var inställd. such. grrrrrr..... usch.. ne nu måste jag sova innan får ett vredes utbrott. go natt på er och önska mig lycka till att jag får ordning på det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar