Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

måndag 22 mars 2010

Då har vi invigt Thomas Blueray

Thomas fick en Blueray i present när han fyllde 20 i lördags och ett hemma bio system. :) Kollade på första filmen i Bluerayen idag. Vi tittade på Secrets of state, lite dryg men ändå okej film.
Jobbade idag och dagens stora händelse var när "brandsystemet" till fritöserna gick igång utan någon anledning, vad jag förstod i alla fall. Shit, trodde alla fritöserna skulle koka över. Skönt att jag slapp vara delaktig i sanerings arbete, mer än att hämta vatten till att rengöra fritöserna med och så fick jag åka till resturangen i stan och hämta ny olja, sedhan slutade jag efter att ha jobbat över i cirka 40 minuter.
Imorgon ska jag förmodligen hem till Therese, så ska vi se om vi får sålt lite annons platser. Hoppas på att få sålt mycket så man får lite extra pengar att röra sig med, då mc donald's lönen inte räcker någonstans. Jävla skitlön för sånt arbete. Undrar hur jag ska göra med pluggande, om jag bara kan hitta någon kurs att gå på antingen dag eller kväll, distans kurs skulle också funka. Vore lite roligt att ha något att använda sin kreativitet till.
Ne nu blir det nog till att titta lite tv och sedan sova, om jag nu kan somna annars får jag kolla någon mer film. :P :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar