Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

onsdag 24 mars 2010

Första dagen gick bra.

Har fått sortera etiketter hela dagen, men bättre de än steka burgare i alla fall. Hoppas på att jag får jobba där mycket nu framöver och kanske förhoppningsvis någon gång i framtiden kanske kan få heltid. Kan ju alltid hoppas i alla fall.

Imorgon blir det steka burgare och på fredag åter till etikett sorteringen, helgen slutar med stägning på donken, jävla skit jobbet, blir tvingad att jobba i stan trots att jag så många gånger sagt att jag inte tycker om det och inte vill.

Nu jävlas chefen med mig med, då jag sagt att jag inte vellat gå hem tidigare på stägningar för jag behöver mina timmar. Är det något fel med det eller? Jag har väl räckningar att betala oavsett om chefen inte vill att jag ska jobba mina timmar HAN har planerat. Jag kan inte ringa till dem jag ska betala räckningar till och säga " Kan jag betala senare någon gång, när jag har pengar, för just nu vill chefen att jag ska gå hem så tidigt som möjligt för han ska spara pengar på min lön? " NEJ, så går fan inte säga!!! Jag måste betala oavsett, så jag behöver mina timmar. Dom enda timmarna jag offrar, är dom jag skulle jobba i stan. Jag HATAR att jobba i stan, är det så svårt att fatta???

Usch, måste få till räckligt med timmar någon annanstans så man kan säga upp sig får de där stället. Cheferna bryr sig ju bara om pengar och inte ett jävla dugg om personalen, bort sett från deras "små tjänare" som lyder dem utan protest. Jag har ett fler tal gånger fått skit för saker jag haft rätt i och gjort rätt. Är det rättvist av cheferna att inte återgära problemen eller bara förbi se dem? Nej, dom är skyldiga att agera. Dom lägger inte vikt på en "slav" som mig på jobbet. Jag får tacka och ta emot vad dom än ger mig och se glad ut typ. Nog om det jävla stället nu.

Försöker hitta lite information om att kanske börja med skytte, har alltid vellat ta jägarexamen, men det har inte blivit av än. Bowlingen blir det nog inget mer med efter sommaren. Kanske om man spelar "korpen/motionsfighten", annars inget mer än på fritid. Skulle vara roligt att börja med skytte och kanske till och med börja tävla i skytte. Har ju tagit bra medaljer/brocher i hemvärnet när vi haft skjutning med 22 Long och AK4 (minns inte om jag fick medaljer/brocher med AK4) men fick i alla fall flera medaljer/brocher när jag skjöt med 22 Long. Var bland de bästa, vilket kändes riktigt bra , särskilt när man är tjej med och kunde vara bättre än killarna på en lite mer manlig grej. Hehe.. Får se om man kanske samlar ihop lite pengar och börjar skytte kursen här i borås. Får väl se hur det blir, men det hade varit roligt om jag bara har pengar till det. Ne nu får det räcka med skrivande för idag. Go natt på er läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar