Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

tisdag 2 mars 2010

Kokar majskorvar

Mums, det ska bli gott med lite majskorvar. Har städat lite på diskbänken och diskat lite. Sovit länge idag med, för jag ska jobba till ett i natt, sedan börjar jag 11.30 i morgon igen. :/ Lille Ace leker med vattnet i vatten kranen i köket och försöker dricka. Det ser så gulligt ut, sen kör han in hela huvudet under vattnet och blir lite förvånad, så skakar han på huvudet på huvudet för att få bort vattnet, det lilla busfröt. Jag hinner träffa Thomas idag med innan jag börjar, det är inte så vanligt när jag ska jobba till ett. Brukar ju börja vid fyra eller fem oftast och då har inte Thomas ens hunnit sluta jobbet eller kommit hem, då han jobbar till 16.30. Men idag börjar jag inte förens klockan sex, så då hinner jag träffa honom en stund. Ne nu är det dags att se om majskorvarna är klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar