Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

tisdag 9 mars 2010

Tittat på filmen 2012

En riktigt bra film i det stora hela. Kanske lite väl mycket effekter och överdrivet i händelser en stund, men ändå en riktigt bra film. Nu blir det nog att se en till film förmodar jag. Jag är ju inte ett dugg trött, så vad gör inte då om man inte sitter vid internet eller kollar en film. Blir nog till att se Twilligts andra film "New Moon" Har inte sett den än och inga trailers, så det ska bli spännande och se om den över träffar ens förväntningar om vad nästan alla sagt, att den är minst lika bra som den första, om till och med inte bättre.

1 kommentar:

  1. dom filmerna är as bra.. men första är klart bäst.. men de ska ju komma 2 st till.. men dom värkar vara lite cp..

    sv: tack.. ja de känns jätte bra att börja plugga igen.. o att få något att göra på dagarna..

    SvaraRadera