Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

fredag 2 april 2010

Lång fredag - Jobba - Dubbel lön - Nice

Ja då var det lång fredag och jag ska jobba 15-00.30 eller när vi ni städat klart. Gissar på att det blir väldigt mycket att göra. Dubbel lön är det idag med och det är fett nice. Imorgon blr det Elmia, Chip Fosse ska dit och det får man ju inte missa. Det blir jag, Thomas, Jerry, Jonsson, Lina, Jessica och Stefan som dit och vi åker i en Impala -66a, som är riktigt snygg. Kommer upp bilder på den i helgen eller så får ni kika in den på min Facebook Sandra Haglund ( jag på bild med en gul bil, En Camaro SS -71a. ;D ) Impalan finns på bild i mappen från Wheels and Wing och crusing i Eksjö. :) Ne nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.

Måste ju bara säga att intervjun på securitas i tisdags gick bra och jag ska dit på tisdag igen för att göra lite olika tester. :) Håller tummarna, Hoppas Hoppas Hoppas :D

Ne nu blir det byta om och sen iväg till jobb. See yaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar