Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

lördag 10 april 2010

Grattis syrran till jobbet

Vad roligt att Emmelie äntligen fått ett jobb. :) Nu hoppas jag att jag får svar från Secritas på måndag, och då hoppas jag ju på att jag fått det. :)

I övrigt har jag jobbat 12-21 idag, kom hem vid tjugo i tio, efter att jag handlat lite Cola, godis, risifrutti och ölkorv. Ölkorven ska Thomas få efter tolv i natt för han har namnsdag imorgon, så det blir en liten överaskning. ;)

Imorgon blir det till att jobba 12-21 igen, hoppas på att dagen på jobbet imorgon går fort, så att det blir måndag. Då ska jag jobba på Nilörn. Trivs jätte bra där, det är ju ett enformigt arbete, men man kan sitta i lugn och ro och göra det man ska, det är ingen som gapar och skriver på en och tjatar om allt man ska göra hela tiden. Hoppas ju på Securitas vikariatet, men skulle det vara så att jag inte får det så skulle jag ju gärna vilja ha en heltid på Nilörn isätllet. :)

Ne nu ska jag titta lite tv med min älskling. :) See yaa !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar