Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

onsdag 7 april 2010

Testerna avklarade väntar svar

Då gjorde jag testerna på Securitas igår. Svaren kommer i slutet av veckan och då får vi se om det blir någon utbildning eller inte. Hoppas Hoppsa Hoppas.

Igår efter jobbet var jag duktigt och städade upp lite i köket, jag diskade och lagade god mat. Det blev min speciella kyckling i ugnen, currysås med stekt bacon i, hade även stekt lite wookgrönsaker till mig och så kokade jag ris och hade vitlöksbröd till. Mums. Det
blev en lite lyxig middag. Får se var jag hittar på att laga idag.

Nu så ska jag slänga i mig en tallrik med flingor innan jag ska gå över gatan och jobba på Nilörn (-17 idag. Sedan blir det bowling träning ikväll. Får väl se till och träna nu de sista 1-2 månaderna, för sedan läggs klubben ner. Vi är så lite medlemmar och svårt att få ihop lag till matcher och sådant så vi har beslutat att lägga ner den tills vidare. Får se om man kan ha den vilande eller om man måste lägga ner den helt och hållet.

Ne, nu får jag hämta mina flingor, så att jag hinner äta innan jag ska traska iväg till jobbet. See yaa !!!

1 kommentar: