Thomas Rydberg

Du är ljuset i mitt liv. Den jag drömmer om. Den jag håller kär. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag tycker så himla mycket om dig. Vill alltid vara med dig. Älskar dig

tisdag 8 juni 2010

Dag 7 av 9 BYA Väktarskola - Dagens Schema "Brandskydd"

Japp, jag stor trivs på kursen, det känns helt rätt allting. Idag blir det brandskydd och det ska bli super kul. Igår hade vi Arbetsmiljö och säkerhet och föra veckan hade vi måndag - introduktion & presentation, tisdag - Bevakningstjänst & juridik, onsdag - Bevakningstjänst, juridik och teoretiskt handfängsel, torsdag - självskydd, handfängsel och gummibatong, fredag - Bevakningstjänst.

Det har varit otroligt lärorikt och väldigt roligt. Alla i gruppen är hur goa som helst och vi blev kompisar redan första dagen, totalt är vi 23 st i gruppen.

Ne, nu får jag fixa mig i ordning och kila ner till frukosten.
Ha det nice alla. See Yaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar